Thursday 15 March 2012

APABILA IBLIS BERSUARA, PAS BERSORAK


Lihat Video ini berkali-kali kalau agak keliru atau masih tak percaya...

Entah apa yang ada dalam pemikiran puok-puok tolol ni aakj pun tak tahu..entah dari mana nas atau firman atau hadis yang d jumpai mengenai penghinaan ini pun aakj agak keliru..

Nak kata nik aziz tak reti tarbiah anak buahnya pun aakj agak konfius..memanglah selama ini aakj tak pernah akui nik aziz ni ulama..setakat ulamak lantikan parti 5 tahun sekali..mat sabu lama-lama pun depa akan panggil ostak..tunggulah...

Kewajaran penggunaan kalimah ALLAH terus menerus d politikkan seolah-olah ISLAM ini sama taraf dengan kepercayaan karut yang lain..hanya kerana idamkan kerusi wakil rakyat oleh semua barisan kepimpinan puok tolol maka ISLAM d lacurkan..

Nak kata 2 orang kafir ni sukankan ISLAM..dah hampir 5 tahun mereka bersama dalam pakatan tolol..tak juga dapat hidayah..walaupun kita tahu HIDAYAH itu hanya ALLAH yang berikan pada yang Dia suka..tapi kalau tiada proses dakwah bagaimana nak mereka tahu betapa sucinya ISLAM..

Jelas dalam pesan Nabi saw ;

terang dan nyata jelaskan :-

"Kebinasaan bagi umatku (datang) dari ulama su’, mereka menjadikan ilmu sebagai barang dagangan yang mereka jual kepada para penguasa masa mereka untuk mendapatkan keuntungan bagi diri mereka sendiri. Allah tidak akan memberikan keuntungan dalam perniagaan mereka itu." 

(HR al-Hakim)

No comments:

Post a Comment